Friday, 20 July 2012

salam ramadhan

Posted by azira rahman at 20:34
currently aku kat rumah sorang-sorang dikala umat islam berpusu-pusu pergi solat tarawikh. bukan aku sengaja tamau pergi ea. aku ade sebab yang sangat kukuh. hehe

esok dah start puasa, tapi aku tak dapat nak rasa nikmat puasa lagi. nak makan pun tak best sebab perut rasa sakit sangat. macam mana la keadaan puasa esok ea?tak sabar sangat nak tunggu esok.

haa sejak im takde kan, chaa sangat menjaga aku. terrrrrharu sangat ni. offer nak belikan lunch, tanya dinner dah makan lom, siap ajak pergi tarawikh lagi. bestnye kan bile dikurniakan kawan macam ni. aku sejak-sejak kenal kawan-kawan im aku dah dapat rasa yang aku ngam gile dengan chaa je. dengan die je aku nak bergurau pun. kalau dengan orang lain, sori la.

ok la...
selamat menyambut bulan ramadhan. bagi yang boleh puasa, puasa elok-elok, jangan ponteng. bagi yang tak boleh tu, jangan la makan terang-terang ea. hormat sikit orang puasa tu. kurang-kurangkan lah mengumpat. ini ingatan untuk diri aku sendiri jugak.


p/s: jangan lupe niat puasa untuk sebulan terus.

1 comments:

THOMMY said...

Selamat berpuasa bu... kullu a'min wa anta bi khoir... taqabbalallahu minna wa minkum. Marhaban ya ramadhan. :-)

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea