Wednesday, 17 July 2013

kisah kawan & lawan

Posted by azira rahman at 21:02
thanks..

thanks a lot sebab aku dah ditunjukkan siapa kawan siapa lawan.
nak jadi kawan sejati tak payah nak kene berkawan sampai 3 4 tahun kan
cukup la kawan setahun pun, kalau betul kawan,
tetap akan kawan selamanya,,,

buat kawan,
thanks sebab bagi aku pengalaman berharga,
mengajar aku erti kehidupan,
thanks bukak mata aku, jangan mudah percayakan orang,

buat lawan,
aku tak menyesal kenal kau,
just sedikit kecewa, mungkin kerana terlalu percayakan kau.
sekurangnya aku dah kenal perangai sebenar kau,
semua benda ko buat kat aku,
aku diam.
tak pernah lansung aku terfikir nak memburukkan kau kat sape2,
alhamdulillah..ALLAH dah bukak mata dan fikiran aku.

kawan & lawan,
terima kasih sebab bagi aku pengalaman berharga ni.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea