Thursday, 17 October 2013

dugaan hari raya

Posted by azira rahman at 20:51
Hey..salam

2 hari lepas,hari raya korban laaa.terjadi 1 kejadian yang sangat biadap pada pendapat aku.

Ok,aku cite slow2 step by step ye...

Sampai je Cameron,paling tepat lagi rumah sewa aku, aku pun bertungkus lumus laa cuci tunggangan kesayangan aku tu..fine,siap cuci sume,aku melepakkan diri dengan housemate.gossip,makan semua ada laa...biase laa pompuan...hewhew

Then,tah macam mana rasa nak jenguk keadaan kereta..bukak je pintu umah terus aku nampak sepuntung rokok betul2 port atas bumbung kereta aku..dengan sepantas kilat,aku keluar konon nak buang puntung tu laa.almaklum kereta baru cuci,xkan nak biar dicemari puntung tu kan.

Mungkin dah ditakdirkan camtu..rupanya puntung yang dorang buang tu still ade api..sobs,,paling menyedihkan bila api tu dah mencacatkan permukaan kereta aku...panas memang panas.tapi aku tak tau nak salahkan sape..aku take tau tingkat berapa punya kerja,tingkat berapa punya orang yang gak belajar sivic tu..

nampak kan kesan menggelembung kene api tu????
Penuh jugak laa bumbung kereta aku dengan abu rokok dorang.ni bukan first time dorang buat macam ni,haishhh...Sabar je laa aku leh buat sekarang..Terus mengadu dengan ibu n abah.abah just pujuk

"Ala.....nanti boleh buat balik bagi ok kat kedai"

Yelaaa abah....tq sedapkan hati along ni

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea