Saturday, 12 October 2013

hidup ibarat roda

Posted by azira rahman at 15:11
yeah..salam

hidup ibarat roda,



tajuk penulisan setelah beberapa bulan menghilangkan diri. sengaja aku menghilangkan diri, dek kerana letih dengan segala masalah dunia. terlalu banyak yang terjadi. dari tile seorang awek ke single, and dari single nak melangkah ke kerbang perkahwinan. mungkin?

banyak. terlalu banyak yang terjadi. cukuplah hanya sekadar aku yang tahu. tak guna nak ungkit perkara yang lepas. yang lepas biarkan lepas, jadikan pengajaran. yang perlu kita pikirkan adalah masa hadapan, apa yang akan terjadi, apa yang bakal kita hadapi. itu sahaja. mudah bukan?

hidup ibarat roda. ye, roda kehidupan aku sentiasa dibawah sejak beberapa bulan yang lepas. alhamdulillah, aku berjaya harungi keadaan sukar itu. kuncinya  hanyalah kesabaran. dan sekarang roda kehidupan aku sudah mula berputar, meletakkan aku dalam keadaan yang baik, mungkin lagi tepat bahagia. DIA xkan biar kita menderita selamanya kan.........

aku cukup bahagia dengan hidup aku sekarang walaupun kadang kala MEREKA masih mempersenda, dalam bahasa mudah masih mencari masalah. tah apa yang mereka nak aku pun tak tahu. abaikan mereka yang tak penting tu.......

"jangan mudah percayakan orang"

yea..aku akan pegang kata-kata ni erat2.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea