Wednesday, 16 October 2013

pengkhianatan

Posted by azira rahman at 09:52
Salam aidiladha...

Aku terbabas lagi dalam meletakkan kepercayaan aku ni. Tah bile aku nak sedar pun aku xtau. Mudah sangat percayakan orang,last2 aku sendiri kecewa..

Family je.....family je yang korang boleh percaya dalam dunia ni.bukan orang yang kononye bakal suami,kawan baik..tu semua bullshit..sia2 je bagi sepenuh kepercayaan kat dorang dorang tu..ape je korang akan dapat sebagai balasan???

BETRAYAL...

Letih dah ulang-ulang buat benda bodoh yang same. Percaya,then dikhianati.....percaya balik,dikhianati lagi...sangat sia-sia kan....betul cakap bos,even wife or husband pun akan khianati kite..apetah lagi konon bakal suami yang baru nak mengayat masuk jarum...ye dop??

Sudah laaa...malas dah nak sia-siakan kepercayaan aku ni kat orang yang bukan-bukan..simpan je kepercayaan aku ni kat family yang aku sayang sepenuh hati aku. Well,aku boleh je hidup tade korang,janji aku ade abah,ibu,Nyah,Kakek,baby,adik and meow. Done,they complete me.....

Kepada mereka-mereka yang konon baik depan aku tapi belakang cam cilake..aku doa korang cepat sedar ye..sebab hidup ibarat ronda,sekarang korang kat atas...tah bile roda korang akan kat bawah,time tu rase laaa ape yang aku rase sekarang....tq soo much.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea