Wednesday, 20 November 2013

doa orang teraniaya dimakbulkan tau

Posted by azira rahman at 19:27
Dush
Toink
Dum
Bam

Itu laa bunyi aku terkene.terkene apa ni? Terkena sebab terlalu percayakan orang,terlalu percaya statement

" kalau kita tak kacau hidup orang,orang takkan kacau kite"

Nahh...terbukti prinsip hidup aku selama ni sampah. Tak boleh pakai lansung. Sebab dulu aku percaya sangat dengan statement tu sebab memang betul. Bile tak kacau,tak cari pasal dengan orang,orang tak akan cari pasal dengan kita.

Now semua dah tak boleh pakai bile dikelilingi manusia KEPOH yang penuh kat kampung raja neh.haiyooo mereka ni tau bikin panas je kan.

Ape je ea dorang dengkikan dengan hidup aku ni??dari aku dok kat atas,aku jatuh sampai aku bangun balik...tak henti henti dorang kacau hidup aku.ade je benda yang tak kena kat mata dorang. Sungguh aku tak paham.

Paling aku tak paham bila aku sikit pun tak de terpikir pasal dorang,tapi dorang tu tak boleh kalau tak reka cerita pasal aku. Jadi panas gamaknye bile sehari tak bercakap pasal aku,tak buat cerita pasal aku..Pelik sangat kan. Rase macam nak pergi tanye pun ade,dengki ape dengan aku sampai nak buat cerita pasal aku???

Dalam beberapa bulan ni aku malas sudah nak bergaul dengan dorang. Balik kerja, terus masuk bilik. Tu punnnnn ade orang dengki. Hadoiii......tu pun orang nak carik pasal...amazing betul hidup aku kan...

Kepada mereka-mereka-mereka, aku doa semoga allah balas ape yang patut kat korang sebab aniaya aku camni.


0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea