Monday, 9 December 2013

hati manja

Posted by azira rahman at 18:23
Aku mengaku aku manja...
Manja dengan orang-orang yang aku sayangi. Ibu,abah,adik2,kawan baik..
Manja aku hanya pada mereka,rengekan aku hanya pada mereka..
Sebab aku sayang..
Aku tau,bila aku merengek dengan dorang,dorang pasti akan layan.mengadu laa apa pun..demam,selsema,sakit hati,jari luka,baju kotor,lapar..semua. Semua yang aku nak adukan,pasti mereka layan walhal kadang tu menda yang aku adukan nonsense.. Calar sikit je,tu pun aku mengadu..sebab aku manja,mahukan perhatian dari yang aku sayang...sebab aku tau orang yang aku sayang tu akan response "sakit ke??ololo...ciannye die....letak ubat k"

Itu yang aku nak....aku nakkan perhatian je. Kalau setakat aku mengadu sakit hati,masalah aku semua..tapi that person sikit pun tak menenagkan aku,tambah sakit hati lagi ade..well that guy dont deserve my love kan..nampak sangat laa sayang tu ade ke tak kan..

Alhamdulillah,
Sekarang aku bahagia. Dengan orang-orang yang betul2 sayangkan aku..bukan berpura-pura macam sebelum ni. Yang lansung tak bagi semangat kat aku,yang dia tau sakitkan hati je..alhamdulillah ya allah,aku bahagia sangat sekarang...

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea