Sunday, 22 December 2013

i am taken

Posted by azira rahman at 18:43
Salam...

Harini dengan happynya aku nak announce yangggg I AM TAKEN!!!

Alhamdulillah....

Allah dah janjikan..setiap kesusahan akan didatangi kesenangan,kegembiraan. Ehem kisah nye begini.....

Aku kenal dengan dia sebagai kawan,kawan biasa ke kawan untuk berkongsi cerita,meluahkan masalah..kemudian jadi kawan rapat,terlalu rapat sampai aku begitu yakin yang dia akan sentiasa ada untuk aku dimasa susah atau senang. Yakin aku kukuh sangat,and sebab keyakinan aku kat die laa buat aku putus cinta.tapi aku terima,tade jodoh kami.

Aku lansung dah tak ada hati nak cakap pasal cinta kawin and what so ever ni lepas aku break up. Ayat pasrah aku 1 je

"Ala..pekerja rumah orang tua kan banyak nak jaga aku nanti"

Sampailaaa 1 hari dia propose aku..bukan untuk jadi awek dia..but jadi teman hidup dia. Walawehh xpernah bayang lansung kot mende ni jadi..sebab aku terlalu rapat dengan dia aku anggap tu gurauan je,ye laa die tu boleh tahan jugak mulut manis ayat perempuan..so aku tak mudah laa nak jatuh hati.

Tapi bile dah 4 5 kali propose aku..aku start rasa lain.

 "Eh die ni dah kenape??"

Nak main pun agak2 laa kan..hati perempuan ni mudah sangat terusik,kental macam mana pun bila nampak kesungguhan lelaki konpem! Konpem cair meleleh.

Die cakap die serius,family die dah tau. Terus dup dap dup dap rasa...first time guwa kene propose. Senyum tak payah cakap aa,kalau mulut aku neh boleh bercakap sah die ngadu die krem dok sengeh lelame camtu.

Start dari tu..die semakin berubah. Ye nampak sangat perubahan die. Dulu kalau buat salah,takdenye die reti nak mntak maaf,salahkan aku lagi ade.

 Sekarang...

*ehem*

iteww kene layan cam pwincessss...asal je aku kecik hati,die mintak maaf. Asal je aku merajuk die pujuk. Sumpah wehhh,dulu die xsuwit gini. Perangai mulut manis tu pun aku dah tak nampak dah. Alhamdulillah..moga panjang jodoh kami..

Lastly yang paling aku suke pasal die.....

Die kuat jelez!!!

Aku selalu berharap akan dapat pasangan yang kuat jelez..sebab bile die jelez nampak benor yang die tu sayangkan kite kan...yang die tu caringkan kite kan..

Alhamdulillah......aku bahagia sangat.



1 comments:

CK said...

Alhamdulillah, ada orang nak jaga ko bu.. :) Excited aku.. hohoo

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea