Monday, 23 December 2013

lebiu ibu iteww

Posted by azira rahman at 23:47
Salam...

Aku sangat happy sekarang. Yelaaa even dok sensorang pun boleh sinyum2,maknanya happy betul la tu kan..almaklum laa baru lepas cakap dengan ibu iteww.

Cara ibu cakap buat aku betul2 excited nak bertunang. Actually,untuk tunang tu aku memang takde plan ape2 pun untuk baju since die pun cakap "xpayah laa baju,pakai ape yang ade je"

So,memang tak kesah laa..pedulik laa if orang nk kutuk baju tunang aku cikai ke ape..aku ke ngkorang yang betunang??wakakaka..

Sekejap je rase camtuh. Bile ibu dah offer nak buat dress untuk tunang aku tu terus rase cam "vah vah vah"..cara die cerita tadi cam mewah betul ni baju aku.

"Ibu nak beli lace mahal,nak jahit manik,halfmoon ibu buat sebab nak bagi matching dengan baju ko. Warna cream atau putih ye sebab memang itu je kaler untuk tunang.dress labuh macam ko tunjuk tu"

Fuhhhhh.....i lebiu ibu lebih aaa......siyez ibu,xtipu punya.

Actually ibu tak berapa setuju pun aku nak tunang, sayang kot nak lepas anak die ni. Tapi last2 die lak terlebih excited. Silap2 siap ade pelamin tu nanti. Bukan boleh percaya sangat tu..nampak benor excitednye.

Tq ibu...lebiu lagi

2 comments:

CK said...

oh my god bu, mak ko sounds so nice. :) agaknya mak-mak memang gitu kot.. btw, still, congratulations on your engagement.. happy sangattt!!!! :)

azira rahman said...

Aku pun excited nk tunggu turn ko..Hehe

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea