Friday, 29 August 2014

Rindu dia

Posted by azira rahman at 15:58

Sekarang. Jam 3.45 pm, aku dah rindu sangat dengan chaa. Ape la die buat sekarang,dah sampai kampung ke belum. Dah makan ke belum. Aishh..parah betul camni.

Balik nanti pun xjumpa dengan die lagi. Sebabnye estimate die sampai umah jam 7. Hukhuk bosan laa aku nanti.

Betul orang cakap. Bila dah sah jadi suami isteri, Xleh berenggang lansung. Macam pagi tadi,aku dah siap2 nak p kerja, tunggu dorang datang amek je. Aku duduk la kat sofa,kononnye nk melayan fesbuk. Tup2 chaa kata aku sombong sebab dok jauh dari dia....eii manja sangat ni.

Mula2 sampai cameron,aku dengar ayu suruh chaa balik kg awal. Aku yang kat dalam bilik terus rasa sebak. Gila kau nk kene berjauh 4 hari. Takung dah mata time tu,tunggu nk menitis je. Pastu monyok je muka. Sampai laa lepas solat, chaa cakap dia xbalik. Die kena keje.

Fuuuuu...lega nya. Terus laa aku  cakap  kat die ape yg aku rasa bila ayu cakap camtu. Rupanya dia pun sama je. Xleh berjauh lansung. Lebiu abang!

Aku dah tido satu malam tu,pastu die dapat call dari pakcik die. Terus die kejutkan aku bawak p umah pakcik die skali. Padahal bukan jauh pun rumah pakcik die tu. Belakang umah die je. Xleh tinggal katanya. Hiks..

Orang dah kawin je tau perasaan ni. Kalau nk tau kene kawin la.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea