Tuesday, 9 September 2014

ANDA TIDAK BERJAYA

Posted by azira rahman at 15:10

Bangun tidur.

Check email.

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PENGUASA KASTAM GRED 41 DAH KELUAR

aku dengan nervous nya masukkan ic untuk check result.

ANDA TIDAK BERJAYA.

kecewa sangat. 2 3 kali jugak la aku try masukkan ic kat situ. Dengan harapan akan ada kesalahan. Kalau dah itu yang tertulis,xkan nye ada perubahan.

Tapikan,spa bg retest. Biar betul kan. Macam xpercaya je. So aku akan retest la malam esok. Semoga ada rezeki aku dalam bidang ni.

Tetibe teringat kata chaa sebelum tido semalam.

"Macam mana nak kerja jauh2 ni,tido malam pun nak kene berteman"

"Orang bawak la abang"

Serious,aku xleh nak berjauh lagi dengan chaa buat masa sekarang. Mau menangis aku dibuatnya. Ada hikmah jugak kot aku xberjaya exam tu. Sebab DIA tau aku xmampu nak berjauh dengan chaa.

Apa pun,aku akan cuba retest esok. Kalau tak berjaya jugak,pasrah je la...cameron pun ok ape! Hari2 boleh honeymoon.

1 comments:

ati shariffuddin said...

eh xpe. klu x dapat yang tu, pintu lain ada. :D jgn risau. be hopeful... amiin

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea