Friday, 20 February 2015

gambar ziarah madinah

Posted by azira rahman at 11:31
assalamualaikum

semalam aku dah share sedikit pengalaman aku menunaikan umrah semasa mengandung kan. so sekarang aku nak mengabadikan gambar-gambar kenagan aku kat sana pulak. post bergambar saja la ni.

lepas dengar taklimat sebelum masuk ke Raudhah

abah je yang takde

it's me!

ni lepas bersesak-sesak keluar dari Raudhah. alhamdulillah, dapat jugak solat sunat dan berdoa kat sana

gemoknya aii. nak pergi solat maghrib rasanya ni

masjid quba. masjid pertama rasulullah bina. pahala solat kat masjid ni adalah bersamaan 1 kali umrah.

bergambar adik beradik kat luar masjid quba. well aku sendiri konpius mana satu aku.

ni kat luar hotel sebelum ziarah di madinah

panas terik, tapi lantainya masyaallah sejuk sangat. kami lepas ziarah wida. semoga berjumpa lagi Ya Rasulullah.


yeay!! ada jugak gambar 1 family. adik duduk terus sebab tertewas dengan lantai sejuk tu.

ziarah di jabal nur, makkah.

itu saje la buat masa sekarang. tak mampu rasanya nak upload semua gambar. next entry akan upload pasal ziarag makkah pulak.

0 comments:

Post a Comment

 

AZIRA RAHMAN Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea